Sunday, June 19, 2011

Saya kembali....

Salam all...


Ramai yang tertanya-tanya ke mana aku menghilang selama ni.. Dah dekat sebulan...
Blog aku entah jadi apa2... Then Facebook pun senyap..
Itulah kan... Bila selalu online pun, orang sibuk gak..
Asyik status kau je dekat news feed... Bila takde, orang tanya kenapa..
Btw, thanks for those yang support aku and ada dengan aku selama ni..
Especially to kawan2 yang memahami situasi aku.


Apa yang membuatkan aku tergerak hati nak update status and update blog?
Membuatkan aku tergerak hati untuk muncul semula?
Entah.. Aku pun tak tahu...
Macam mana dengan aku sekarang??
Aku rasakan ada perubahan pada diri ini...
Aku ingin berterima kasih kepada "dia"...
Walaupun kau kecil... Berwarna putih....
Kecil2 kau pun, kau memang berjasa terhadap aku...


Now, damn busy dengan mooting...
Mock trial baru je habis... As peguambela.. :)
Final paper BMP, next week... 130 istilah kena ingat.
Mooting ni, aku macam takde perasaan pula..
Tak tension, tak rasa apa2...


Apa2 pun, aku nak ucapkan thanks sangat2 sekali lagi dekat "dia"...
Kau banyak merubah hidup aku...
Ada hikmahnya aku pergi ke situ...
Kalau tak, aku takkan dapat jumpa "kau" kan..


Doakan aku dapat perform mooting dengan jayanya..
Aku tak kisah menang or kalah..
As long as aku dapat perform and dapat jawab soalan judge.
Lagi pun opponent and partner aku pun bukan calang2 orang..


Hurm... Minggu ni tak balik rumah..
Same goes to next week...
First time tak balik..
Rindu mak... Rindu abah... :(

2 Feedbacks:

Muka Haluih (MH) said...

Eh xlek langsung ke dis whole sem??

Myra Latif said...

balik je.. this n week n next week tak blk.. smp final la kiranya...

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner