Friday, July 29, 2011

Mati Hidup Semula

Salam..

Hey guys...
First of all, what I would like to say here is MISSION COMPLETED!!
Seperti yang telah dirancang... Bagus2!!!
Bangun je tidur pagi tadi time hujan, pergh.. Memang syok tidurlah kan..
Aku call Aisha, belanja dia makan.. Biasalah... Aku memang suka buat something yang dia tak pernah buat, pergi or makan.. So lets go girl!!

Nak pergi Jusco Wangsa Maju or AU2 Setiawangsa eak??
Di mana Johnny's berada..
Setiawangsa la... 


Bawa budak yang tak pernah pergi tu.. :D
Pandai juga aku cari eak...
Pergi makan Johnny's!! Memang best lah.. Dapat juga aku makan...
Yan, jadi juga plan aku semalam eak...
Bie, sorry!! Aku dah dapat makan. Haha!! *Saje nak bagi jealous*
Then order untuk take away pula.. Inilah plan aku sebenarnya semalam...
Selesai sudah janji yang patut ditunaikan.. :)
Seisi rumah pun sudah kenyang.. Yeay!!


Welcome to Johnny's!!


Banyak menu nih...



Sesi memilih menu... Apa yang best eak...





Masa untuk mencampak bahan2 ke dalam kuah tom yam yang superb!



Licin tuuuu.....



Cepat kemas meja!



Mana staff ni.... Aku nak bil... :D



Tersenyum kekenyangan.. Ahhhh... Puas...


Then pergi UIA pula... Ambil GL...
Masa dekat klinik, ada pula sorang budak bengong ni.. Budak UIA...
Kalau budak Laws lah kan, memang kau tak patut ambil undang2 lah..
Suka2 je nak ambil ubat bagi pihak kawan kau..
Kang apa2 jadi, tak pasal2 semua orang susah.. Haih...
Lepas tu, pergi bagi matric card dia pula.. Kenalah bagi matric card or no. matric kawan dia..
Bila nurse suruh call kawan dia minta no. matric, dia cakap kawan dia dekat luar, kerja. Haih... Macam sewel je budak tu. Haaa... Kan dah kena sewel dengan aku..
Kalau akulah jadi nurse time tu, memang dah kena maki dah budak tu. Tak faham bahasa.
Last sekali dia cakap, biarlah saya yang jumpa doctor. Saya cakaplah apa yang saya sakit then saya cakap pasal kawan saya sekali. Haha!!
Aku rasa nak gelak guling2 je time tu. Mengong betul!

And finally, ELMO and EFFIE is back!!!



ELMO si Jantan
EFFIE si Betina

I've bought the new one!! Tapi harga dah naik... Dulu RM6 seekor but sekarang RM7..
Aku beli satu jantan and satu betina...
Rasa macam mati hidup semulalah... :)
Lepas ni jaga elok2... Yang dulu dua minggu je dah mati.. :(
Sebabnya aku selalu tukar air and time tu abah accident.. So takde masa dekat rumah..

Memang happylah hari ni... Sebab mission completed!!
Thanks to Aisha... :)
Btw, hari ni hari Jumaat yer... I thought hari ni hari Khamis...
Haih... Aku pun macam dah jadi sewel dah cam budak tadi.... Apa kenalah aku hari ni... Virus budak tadilah kot. Haha!!
And buku2 untuk 1st year dah kemas masuk dalam almari..
tapi untuk buku2 untuk second year nanti, memang kena cari almari lainlah jawabnya. Tak muat dah!


Sekian sahaja aktiviti aku pada hari ini..
Okay guys!! Good night!!
XOXO

2 Feedbacks:

Anonymous said...

tomyam tomyam tomyam >;(

Myra Latif said...

sedap3.....

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner