Tuesday, August 9, 2011

Ikut Yang Salah atau Yang Betul?

Salam...

Lately malas pula nak update blog ni...
Bulan puasa so jadi lemau.. Hoho!!
Memandangkan diri ini tak berapa nak sihat, so jadi malas....
Susah betul orang ada masalah perut ni kan...
Gastric ohh gastric... 
Satu cara je... Tidur sampai buka.. :D
Tah tahan dowh perut ni...
Tapi mana boleh seksa diri kan...
Kadang2 aku tahan juga sampai buka...
Rasa sayang pula... Tapi kalau tak boleh gak, alamatnya.. :D

Baru 9 hari puasa ni... Ada lagi 20 hari...
Macam manalah ni...
Khamis ni nak pergi UIA ambil GL..
Tersangatlah malas... Tapi boleh minta doctor ubat sekali so bolehlah aku puasa dengan jayanya...

Aku dah khatam satu buku undang2...
Time nak buat soalan pula, jawapan salah...
So macam manalah tu... Takkan lah aku nak hafal jawapan yang salah lak..
Tanda berhenti, dia pergi cakap tak boleh parking..
Jalan sempit, jadi jambatan sempit..
Buku pun tak betul! :p

Lately, Cik Baby berehat sebentar..
Jari tak larat nak memetik...
Perut aku dah berkencorong dulu...
Lagi best lagu tu dari jari aku yang memetik gitar, berlatih chord2 lagu. Haha!!

Oh yaaaa.... Aku dah naik level 2..
Hoho!!! Tak fair juga kawan2 lain dah level 2...
So bolehlah prereg 10 Aug ni kan.. :D

Okay guys!!
Selamat berpuasa!!
XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner