Saturday, August 6, 2011

Orang Masuk, Aku Keluar

Salam....

Hari ni tersangatlah penat.. Bangun sahur terus tak tidur sebab kena pergi theory class, driving license...
Buat dekat Kayu Ara, Damansara.. Awal dah sampai tapi startnya pukul 9.30am. Hampeh betul!!
Nasib baik 2.30pm dah habis.. Cikgu speed habis!! Good job lah cikgu!!
Five hours today... Mengantuk yang teramat!! Tapi cikgu2 dia okaylah juga... Buat lawak...
So takdelah mengantuk for the whole five hours.. Belajar theory undang2 ni buat syarat jelah kan...
Nanti dah dapat bawa, takde maknanya semua itu. Haha!!
Lampu kuning speed okay cikgu, bukan stop!! Haha!

Next Friday computer test pula dekat Cheras kot... Harap2 pass lah eak...
Tak mahu aku fail2 ni... Dahlah aku rasa boleh complete L je so far...
P bilalah pula nak sambung... But for sure before end of this year..
Tak naklah aku sampai 22 jam.. Mengarut!! 10 jam ni pun dah terasa lama..
Tak sabar nak tunggu JPJ test and PASS... Haha!!
Tak nak dapat JPJ perempuan!! Gedik lebih!! Kalau okay pun nanti, jadi tak okay.
Strict dengan perempuan je.. Lelaki okay.. :p

Puasa hari ni.. Alhamdulillah.. Dapat juga aku menahan sampai buka...
Walaupun aku tak larat... Sayang pula nak buka... Balik tadi dah pukul 4pm...
Takkan nak buka pula... Kawan aku cakap, balik nanti mandi, solat and tidur...
Dah nak dekat buka, baru bangun.. And aku buat seperti yang dikatakan. Haha!!
Semalam memang lunyai aku... Orang buka masuk makanan...
Aku buka keluar makanan.. Muntah!! Memang tak makan and tak minum..
Tak boleh masuk... First time puasa semalam.. :D 
ABC... Apa boleh buat... Orang macam aku ni memang tak boleh puasa...
Perut bermasalah... Tapi aku try puasa juga.. Semalam rasa nak meletup je kepala ni rasanya..
Tak tahan yang teeeerrramat sangat!! Then hari ni pun aku tahanlah juga...
Walaupun rasa nak muntah....

Cik baby tak petik lagi... Malam2 nanti lah....
Makan pun tak lagi ni... Aku buka memang tak makan nasi...
Minum air sudah.. Mak buat milo ais kaw2 punya!!
Then solat.... Ni pun nak terkeluar balik...
Adeeehhhhh... Macam manalah nak survive sampai hujung Ramadhan...
Come onnnnnn!!! Doc.. Perut saya masalah dalam bulan puasa.. :(

Okay guys!!
XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner