Wednesday, August 3, 2011

Lesen Macam Mee Segera

Salam....


Bulan-bulan puasa ni rasa malas pula nak update blog...
Tapi bulan puasa ni aku rajin... 
Kemas dapur, lipat baju, kemas rumah.... :)
Hehe... Rajinlah tu kan....
Semalam penat menggoreng sotong goreng tepung untuk buka.
Sebab tu lah orang jual sotong goreng tepung mahal kan...
Celup tu lah, inilah... tapi sedaaaappp!!


Hari ni keluar pergi tanya untuk ambil lesen...
Umur dah 21, tak ambil2 lesen lagi.. :D
Lesen instant takde eak?? Hoho!!
Ingat mee instant apa!!
Dah tanya harga.. Okay... Tapi kan...
Dua bulan.. Macam mana tu ye...
Masuk belajar balik 11.9.11...
Tak boleh ke belajar dalam masa sebulan eak??
Lepas tu dah dapat lesen.. Hoho!!
Berangan lebih nak dapat lesen..
Daftar pun belum lagi...


Hurmmm.. Kenapalah diri ni cepat sangat rasa tak sedap hati dengan orang??
Rasa macam ada buat salah dengan orang je...
Aku tak boleh lah kalau tengok orang lain dengan aku.. Macam aku ada buat salah je..
Sedangkan takde pun.. Lagi2 kalau orang balas msg pendek2 ni.. Tak suka!
Kalau aku yang reply msg pendek2, tandanya aku takde mood or malas nak layan orang tu..
So kalau orang lain lak?? Haha! Same reasons?? Could be...
Aku tak suka kacau orang.. That's why aku tanya dulu whether free or tak..
Hurm.. Masalah dalaman betul la.. Haih..


Eh2... Tadi cakap malas nak update...
Ni panjang la pula.. Hehe!! Good night guys!! 
XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner