Saturday, August 13, 2011

Pesanan Buat Semua

Salam...

Dah lama aku tak bengang2 dekat blog aku ni kan...
Bulan2 puasa paksa aku nak tambah dosa, kurangkan pahala puasa aku..
Aku tak tahulah apa masalah semua orang..
Aku ada kacau hidup orang ke?? Memang tak lah...
Aku senyap, sibuk tanya kenapa aku senyap..
Bila bersuara pun, susah juga.. So nak buat apa..
Susahkan manusia ni... Kadang2 ada otak tapi tak tahu nak fikir!!
Otak letak tang mana pun aku tak tahu.

Actually, aku tak suka nak cakap benda yang sama berulang-ulang kali..
CAKAP SEKALI DAH LAAA!!
Tak payah lah nak ulang 10 kali! Kau bukannya otak lembab pun supaya aku nak ingatkan kau..
Apa yang dalam kepala otak kau pun, aku tak tahu..
Ingat aku suka2 ke nak buat macam tu..
Sakit kepala otak aku fikir pasal ni.. DAMN!!
RIGHT!

Alhamdulillah, lesen L aku dah complete...
P ambil after raya.... JPJ test nanti tengoklah dulu bila boleh buat..
Tapi memang kena skip lah class sehari untuk JPJ test tu...
Belajar 10 jam, buat weekend...
Computer test aku dapat 46/50...
Okay pada aku... Daripada aku fail...
Lagi pun, bukan aku minta duit orang pun..
So tak payah nak sakit dekat mana2 okay.. 

Balik class amali tadi, dahlah hujan... Sakit kepala..
Dahlah panas tadi masa class dekat luar...
Puasa pula tu... Memang sabar jelah..
Then dengan perangai2 manusia yang macam apa je!!
Aku tak sihat pun, aku puasa juga.
Sabar jelahhhhh...

Pesanan khidmat masyarakat buat semua orang..

JAGA JE DIRI SENDIRI..
TAK PAYAH NAK SIBUK HAL2 ORANG..
AND JANGANLAH NAK PERCAYA SANGAT DEKAT ORANG YANG KAU RASA, KAU PERCAYA DEKAT DIA, KAU BAIK DENGAN DIA...
TAK PAYAHLAH, OKAY!!
HATI MANUSIA BOLEH BERUBAH..
TIME OKAY DENGAN KITA, OKAY LAH...
SO RENUNG2 KAN DAN SELAMAT BERAMAL..

Bak kata Yana, lempang je kan...
Bukan nak lempang je..
Rasa nak bunuh pun ada..
Jangan buat aku benci dekat seseorang tu..
Kalau aku okay, memang aku okay.
Boleh buat tak tahu jekan..
So sesiapa yang baca dan terasa, ada aku kisah??
Sekarang memang aku tak kisah sebab selama ni aku kisah, ada orang kisahkan apa yang aku kisah??
Takde kan?? So maaflah kalau aku agak kejam sekarang..
Orang tak fikir aku, so buat apa aku nak fikir.
Aku dah penat nak baik dengan orang and fikir pasal orang..

Kepala aku dah cukup serabut...
Dengan ubat yang tak berkesan dah...
Si Putih dah "gone".. Takde kick dah!
Tambah lagi kepada 100mg pun takpe doc.
Janji hati dan fikiran aku tenang..
Back to the "heartless Myra" after Si Putih datang.

Guys, SORRY kalau ada sesiapa yang terasa..
Aku ada hati dan perasaan..
Lately, aku kembali sensitif balik..

SEKIAN. WASSALAM

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner