Thursday, November 10, 2011

Mana Nak Lari

Salam...

Semalam pulang ke UIA terchenta kejap.. Pergi hantar baju..
Malas nak bawa balik hari Ahad nanti...
Then masa nak masuk main entrance, tiba-tiba ternampak pula satu kereta Wira ni..
Ehhhh.... Macam kenal.. Setiap kali aku nampak Wira berwarna itu, aku akan tengok plate no.
Haha.... Memang kereta dia lah!! Aku hafal sangat plate no. dia!
Kenapalah mesti aku nampak... Aku dah tak ingat dia sebenarnya..
Lagi pun kuliyyah aku dengan dia, memang macam utara and selatan..
Aku nun di sana... Dia lak nuuuunnnn di hujung sana. Haha!!
Dah masuk dua tahun aku kat UIA ni, baru dua kali aku nampak kelibat kereta dia.
Tapi orang dia aku tak perasan lak. Haih...
Tak nak ingat.. Tak nak ingat!!
Tapi biasalah kan orang cakap..
Orang yang kita tak nak jumpa tu lah yang selalu terserempak..
Punya besar UIA tu, mesti jumpa!! 

After that, aku pergi TS pula..
Tunggu Fara, Zaty, Safuan and Akim dekat TS..
Menyumbangkan suara dekat Red Box, Low Yat..
First time la karaoke dekat Low Yat.
Selalunya IOI Mall je tempat aku..
Memang lepas lah semalam sampai takde suara.
Btw, thanks guys!! :)

Aku ni sebenarnya memang tak habis lagi bengang dengan sorang manusia yang takde hati dan perasaan ni..
Memanglah aku tak kisah tapi rasa macam bengang lak..
Seriously, kau memang tak fikir pasal aku!!
Boleh buat bodoh je dengan aku!
Jangan sampai satu masa aku buat bodoh dengan kau, tak layan kau langsung!
Memang what the fish lah kan!!!
Aku memang tak faham lah hati kau tu jenis apa, otak kau tu jenis apa..
Kilang mana yang produce pun aku tak tahu..
Tapi yang pastinya aku rasa takde cop SIRIM la...
Tolonglah fikirkan hati dan perasaan aku niiiii...
Never ever understand!! NEVER!!

Cuti pun macam tak cuti je rasanya..
Hari ni dah hari Khamis...
Article review tak siap-siap lagi....
Baru baca satu chapter.. Ada lagi dua nak kena baca! Go Myra!!
Ahad ni balik UIA dah.. Adehhhh....
Cuti pun kena buat kerja... Bagilah otak ni relax sikit.
Bukan mid-break namanya..

Arrrgghhhhh!! Seteressssnya saya!!!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner