Wednesday, February 8, 2012

Hari Pertama Ke Sekolah

Assalamualaikum w.b.t...

Okay, hari ni hari pertama for this sem...
Hmm.. Agak psycho.. -_-
Okay... Criminal kena beli Penal Code baru.. 
Lepas ni, mengadap jelah buku Criminal eak, bawa tidur..
Harap2 bolehlah serap ilmu.. Tak pun, boleh masuk semua section dalam kepala otak..
As usual, ada kelas malam. Tuesday night. Good!! :)
Semoga Criminal boleh dapat A solid. Hahaha!! *yang ado*

Class family pun dah start tapi introduction jelah..
Okay, memang banyak.. Cases dah beratus-ratus..
Mdm cakap kurang daripada Family Law I tapi aku tengok macam lagi banyak je.. T.T
Takpe2... Baru start!! Boleh2... Don't give up.. Haha!! Semalamkan baru buat kata2 semangat untuk diri sendiri.. :)
Family kena beli statute.. Beli pakai duit sendiri ye.. Voucher dah selamat RM200. Haha!!
Tutorial dah register... 
Oh yeah... Nampak pula kelibat dia dalam class.. Hope tak samalah eak tutorial kau dengan aku. Shuh2!! :p

Succession, kan aku dah cakap.. Rasa macam takde...
Memang betul takde pun.. So hari ni agak relax...
Terasalah kebosanan hari ni.. Nak balik rumah!! Bosan duduk UIA!!
Sekarang kau bosanlahkan.. Nanti tak cukup kaki tangan kau nak buat semua kerja.
Jangan nak complain pula nanti eak. Haha!! Inilah manusia... 

Sekarang, mengadap lappy... buka youtube..
Tengoklah apa2 yang patut.. Bosan..
Sangatlah lapar sekarang.. Tak makan lagi..
Dah naik bilik, jangan haraplah aku nak rajin turun pergi cafe beli makanan pula kan...
Kepala pun sakit.. So the best solution is tidur I guess...
Tapi lagilah sakit kepala.. Apa mahu buat?? 
Baca buku in advance?? Haha!! Tak payah nak tunjuk rajin sangatlah okay..

Badan memang letih mengemas semalam..
Dapat orang massage best ni...
Sakit kot tangan mengangkat barang2 yang aku rasa lagi berat daripada aku. Huh...
Kalaulah ada power, petik je jari semua dah siapkan bagus.. Huhu... 

Benda yang paling best and paling annoying for this whole sem is....
Dengarlah kembali jeritan umat2 manusia dekat Block G ni..
Sesuka hati mak bapa diorang nak jerit ke apa ke!!
Bila tengah malam and nak dekat maghrib, mulalah kena sampuk!!
Tak faham aku!! 

So hari ni tak berapa nak best sangatlah...
Tunggulah hari esok macam mana..
UNGS II and Consti II...
Lepas tu nak balik rumah... Takde mood lagi nak duduk UIA ni...
Semoga hari esok akan lebih baik dari hari ni...
Sekian...

*Pesanan untuk post hari ni sama seperti sebelum ni. Kalau tak suka, jangan sibuk2 nak baca blog aku. Aku tak tulis pun "WAJIB BACA". Harap maklum.

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner