Thursday, March 29, 2012

Beralih Arah

Assalamualaikum...

I'm back.... 
Aku buat blog ni macam biskut dah.. 
Kejap ada kejap takde...
Malas nak update sebab busy... 
Lappy tak buka so memang tak lah nak update blog ni..
Online pun dekat Blackberry je...
Now tengah cuti seminggu...
Sampai 1 April ni je...
Kali ni aku rasakan mid break yang paling tak best..
Aku tak keluar mana pun.. Lagi pun tak sihat..
Demam, flu, cough and sore throat..Duduk dekat rumah hari-hari mengadap assignments..

Ada tiga assignments nak kena siapkan but Alhamdulillah..
I managed to finish two of my assignments..
Individual assignment on parenting.. "Early Marriage" for 20 pages..
Haha... Sikit je tu.. Siap dah!!!
Lepas tu, group assignments pula.. 30 pages.. "Misyar Marriage"
Part aku je dah 10 pages...
Siap juga akhirnya setelah tiga hari mengadap! Fuh!!
Assignment UNGS tak buat lagi...
Bagi relax otak aku kejap..
Penat hari-hari mengadap lappy ni...
Berpinar mata aku!! Kepala pun dah mula sakit... 
Misi nak menyiapkan ketiga-tiga assignments cuti ni..
By hook or by crook!!
Before cuti hari tu 'berperang' dengan tests..
Gila ah!! Berturut-turut tests aku..
Semua nak buat before mid break..
After cuti ni, yang aku tahu Consti jelah..
Nanti menyusul pula second tests for all subjects.. Adehhh....
Notes aku pun semua dah update.. 
Ops!! Tipu!! Haha... Consti tak lagi ye... Lalala... :p

Duduk di rumah sangatlah heaven..
Heaven dapat makan laaa.. Huhu!!
Nak makan apa pun boleh..
Kalau dekat UIA terbatas sikit.. 
Nak makan boleh, tapi duit pun keluarlah. Hehe...
Dekat rumah, boleh buat resipi bodoh-bodoh aku tu...
Btw, sem ni rasa sangat sekejap..
Sem ni juga semua subjek aku dah pecah rekod tak datang..
Terbaeekkkk!!! UNGS je tak.. 
Yang lain semua ada record "MC"..
Paling best, Succession lah.. tiga kali berturut-turut aku tak datang.. :)
Aku tak datang bukan suka-suka ye..
Ingat aku suka-suka juga ke nak MC semua??
Lu pikirlah sendiri okay!!!

Sem ni juga, ramai dapat kawan baru...
Kawan yang dah lama pun, ada yang aku terasa 'baru kenal'...
You guys memang superb!!
Do understand me.. Thanks to all!!
Oh yaaa... Dapat 'adik baru' gak.. Lalala...




Tapi kan kenapa selalu tersasul tersalah nama dua orang budak ni.. Kah3!!
Maaf... -.-
Sekarang saya aktif di twitter rather than FB..
Jaranglah nak update status FB..
Beralih arah dah.. Haha!! Plus aku tak suka TL FB ni!!!
Kalau nak upload gambar tu adalah juga..
Twitter lagi bagus... Tak ramai yang nak complain..
Nak cakap apa cakap.. Kau nak update apa kau buat setiap saat pun takpe..
FB and twitter ni lain...
Siapa rasa tak tahu macam mana twitter tu, tak payahlah nak ada account twitter okay..
FB ni susah sikit.. Bak kata YANA LATIF, tak boleh nak mencurat. Kah3!!

Okay, stop here...
Thanks for reading!!
XoXo


0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner