Monday, April 9, 2012

Sedar Tak Sedar....

Salam...

Lately, kekurangan idea pula nak menconteng blog aku ni..
Disebabkan kesibukan yang melanda so takde masa sangat nak update..
As usual lah kan.. Bila ada kerja baru buka Cik lappy ni..
Kalau tak, terperuk jelah dalam peti besi locker aku tu...

Hari ni rasa agak bosan setelah semua kerja telah disiapkan...
Dah minggu ke-9 pun.. Eh.. Ke-10 entah..
So kerja pun semakin berkuranglah...
Just nak menghadap tests....
Notes semua dah update...
Tugas aku sekarang hanya untuk menelaah...
Inilah yang susahnya juga kalau semua kerja dah buat awal-awal, so takde kerja nak buat..

Hm... Markah test and mid term ada yang dah dapat..
Haha... As usual lah juga, takde perasaan...
Dapat markah yang sama.. Haha!! I loike!!
Dengan senang hati menerima keputusan yang diberikan..
Come on... Banyak masa lagi.. Kah3...
Tapi sebenarnya kejap je masa berlalu... -.-

Em... Walau apa pun yang jadi, life must go on!! :)
Belajar je okay... Tak lama je lagi...
Dua tahun JE!! JE okay.. Haha!!! :p
Just go with the flow...
Everything gonna be alright, insyaAllah...

Hari ni aku dah dapat makan McFlurry horlicks..


Hehe... Thanks to Farid and Rafiq tolong belikan..
Tapi ini tidak adil, tidak adil!! Diorang dapat rasa dulu.. kah3!!
Takpe.. Janji aku dapat makan.. Tapi manisnyaaaa!!
Semanis aku.. Lalala!! *perasan*

Okay.. daripada aku terus memerasankan diri lagi, 
Better stop now.. Haha!!
Take care guys...
Wassalam... :)

~MyraLatifML~

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner