Friday, June 22, 2012

Naik Tangga, Turun Tangga

Salam...

First of all, I would like to say Alhamdulillah...
Pass semua subjek... Walaupun tak sehebat mana..
Yang penting, padanlah dengan effort aku..
Yang paling penting juga, tak perlu compare dengan orang yang lagi pandai daripada aku..
For sure aku akan rasa, aku yang paling kurangkan.. 
Result yang aku dapat pun, as expected so there should be any problem... 
Tapi level tak naik-naik lagi ni.. Sebab credit hour tak cukup ke..
Yelah kot... 3 subjects patut ambil tapi tak ambil-ambil lagi.
Padanlah muka kau wahai Myra..

Erm.. Isnin ni dah start short sem..
Alhamdulillah.. dapat juga UNGS 3...
Jadilah daripada takde... So aim nak dapat A solid..
Kalau satu subject pun tak boleh nak tackle, tak tahulah..
Pointer second year ni menurun and menurun..
Macam tangga dah.. Macam air pasang surut pun ada.. 
Nasib baik turun sikit je..
InsyaAllah, short sem ni boleh naik..
Class on Monday and Wednesday..
Pagi sampai tengah hari..
Agak rasa bosanlah juga.

Untuk dia...
Good luck for final papers, presentations, assignments, projects etc...
I know that you are damn busy..
I put myself in your shoes and I do understand.
I respect on what you wished..
I'm waiting... 

Aku try untuk busykan diri sekarang..
But what should I do then?
Bosan like hell...
Tak tahu nak buat apa...
Keluar pun tak fun.. So apa je pun nak buat...
Not really in the mood untuk buat apa-apa.

And lastly to whom it may concern..
Aku tak sombong dengan sesiapa..
Aku still Myra yang semua orang kenal..
Aku tak pernah berubah walau apa jua keadaan sekali pun.
Even aku ada BF ke, apa ke, itu takde kaitan..
Kawan tetap kawan kan...

That's all for today..
Thanks and sorry pada sesiapa yang aku ada buat salah..

Wassalam. 

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner