Friday, June 8, 2012

Officially End!!!

Assalamualaikum w.b.t


First of all, Alhamdulillah....
I've completed my second year..
Bulan 9 ni masuklah third year! Hew hew!!!
Apa-apa pun, sem ni sangatlah mencabar bagi aku...
Letih dowh! Rasa sengsara gila nak menghabiskan paper sem ni..
Third year nanti apalah nasib agaknya ye...
Of courselah semakin susah..


Sekarang dah cuti..
Berapa lama cuti tu tak tahulah...
Hopefully aku dapatlah subject UNGS 3 short sem ni..
Kurang sikit rasanya.. Kalau tak, hai laaa...
Kalau tak dapat, cuti tiga bulan, mahu kerja apa ya???
For sure bukan kedai makan and aku tak suka kerja yang menghadap orang sangat. Haha!!


For now, kena unpack barang and ketepikan...
Ada barang yang nak buang, yang nak bagi orang..
Tak masuk lagi buku-buku, kertas-kertas..
Tak tahulah mana nak campak...
Buku dah boleh buat library... Empat tahun punya buku!!!
Nak mengemas pun satu hal ni..
Tak tahu mana nak start dulu..


Em... Sekarang turn aku pula dok relax..
Encik Boss dok busy dengan assignments, presentations, replacement classes.
Hujung bulan ni turn dia pula final exam..
Takpelah.. Sabar ye Myra.. Haha!! 
Dia sibuk suruh aku join program sana sini..
So aku tak lah bosan and yang paling penting tak bagi aku keluar sorang..
Hm.. Tengoklah.. Dalam kepala otak ni macam-macam nak kena fikir..
Btw, thanks ye ambil malam tadi..
tapi aku dok bebel gak marah-marah.. -.-


Apa-apa pun, sekarang aku dah habis final exam.
Masa untuk relaxkan kepala otak yang tengah serabut, baru lepas exam.
Lepas satu beban.. Tapi fikir result pula 20hb Jun ni.. Huhu!!
Dah bersedia untuk tidak menangis.. *konon*


Oh yaa... Finally!! Dah dapat lappy baru... :)




Okay guys, enjoy your holidays!!!



0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner