Friday, July 27, 2012

Hanya Doa yang Mengiringi...

Salam...

Dah sebulan aku tak menjenguk blog aku ni..
Apa-apa pun, selamat menjalani ibadah puasa buat semua..
Hari ni, genap seminggu dah kita semua berpuasa..
InsyaAllah, semoga dapat meneruskannya hingga hari ke-30.

Hurm.. Lately, terlalu banyak yang bermain di minda ini...
Terasa bagaikan ada sesuatu yang tak kena pada diri ini.
Seperti menunggu sesuatu yang akan terjadi kelak tapi tidak diketahui apakah ia.
Hati makin berasa tidak menentu, semuanya bagaikan bercelaru.
Mimpi yang menjelma tiap-tiap hari bagaikan satu petanda.
Menguatkan lagi sebuah cerita...
Hanya berharap tiada yang buruk, melainkan yang baik-baik belaka.

Hari ini...
Hati tergerak untuk mencari sesuatu...
Entah kenapa hati ini memikirkannya...
Banyak yang tidak diketahui.
Tetapi hal itu masih terngiang-ngiang di kepala.
Maaf, tiada yang positif dapat diberikan.
Untuk apa??? Tiada sebab...
Sedang tangan ini terus menulis, mencari...
Lantas mata ini terpandang sesuatu...
Satu coretan tentang dia...
Aku terus menghantar SMS dan ternyata sangkaan aku tepat..
Alhamdulillah... Dia telah menemui satu jalan baru...
Aku mendoakan kebahagiaan dia..
Dengan harapan, dapat menjaga dia lebih baik daripada yang dulu..
Semoga terus sukses dan bahagia bersama orang tersayang...

Tapi kenapa hati ini perlu rasa sayu???
Hurm....

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner