Thursday, February 21, 2013

Atas Permintaan

Salam..

Hey semua!!!
First of all, almost seven months aku tak update blog ni..
My first post for 2013! 
Ilham apa entah tiba-tiba nak update hari ni.. Hoho!!
Btw, masa usha blog aku tadi, ada pesanan "Haruhi Suzumiya, sila update blog ya" pada 20 January 2013.
Daripada Ku Adlina.. hehe...
Okay Ina, Myra dah update blog.
Tapi tak tahu nak cakap apa sebab terlalu banyak untuk diberitahu mungkin?
Yelahkan.. Dah tujuh bulan tak jengah blog ni ha..
Jenuh juga nak dibersihkan.. Banyak habuk. hoho!!

Btw, finally.. Result dah keluar...
Satu je aku nak cakap, "Alhamdulillah"...
Aku pun tak sangka aku mampu dapat apa yang aku dapat tu.
Maksudnya, tak expectlah dengan keadaan aku yang unstable masa buat final exam.
Aku sangat-sangat bersyukur and I'm happy!!!
So now Myra, just go with the flow..
New semester just begin, so make sure you are on the right track ya!

Macam-macam yang jadi dalam hidup aku sepanjang aku tak update blog ni..
Aku rasa boleh jadi macam kisah novel dah..

Beribu muka surat pun boleh..
Abah dah meninggal pada 30 November 2012..
Rasa macam baru semalam je Abah pergi.. Dah tiga bulan rupanya.
Btw, aku tahu Abah mesti bangga dengan aku. :(

The thing yang paling best is semua terjadi pada aku dalam satu masa...
Aku tak boleh jalan! itu yang paling tak expect.
Pakai crutches dekat sebulan... Hurm...
Memang rasa susah hidup macam tu..
Nak buat apa, semua tak boleh...
Sekarang pun, not fully recovered actually..
Banyak berjalan, still rasa sakit..
Bak kata doktor, long term.. -.-
Sebabnya?? kurang kalsium sebab tu asyik jatuh. Haha!
Jawapan selamat. :D

One more thing, apabila tidak diperlukan, kita akan ditinggalkan..
Now, I'm free!!! I don't have someone special in my life i.e. BF!
I'm single but not available mungkin? Lol!
Setahun setengah lagi nak habis belajar..
So I guess, better aku focus..
The rest, biar masa yang menentukan segalanya...
Allah tahu apa yang terbaik buat aku..
Dia telah aturkan semuanya..
So just wait and see Myra!!
And to you, I doakan you bahagia.. 

What else to say??
Oh ya.. Dalam hidup ni kita tak boleh nak puaskan hati semua orang.
Dah banyak kali aku cakap pasal ni.
Aku pun tak minta orang untuk suka atau tidak suka pada aku.
Up to them to like me or to hate me.
Janji aku tak kacau hidup orang and aku tahu apa yang aku buat.
But please, only one thing..
You don't have to be baik depan aku tapi belakang aku??? Pffffftttttt!!!
Aku tak kisah nak tolong sesiapa tapi aku tak perlukan manusia yang bila susah and untuk lepaskan diri sendiri daripada tersepit, baru nak cari aku..
Aku diam tak bererti aku biarkan orang pijak kepala aku..
So guys, you know what you are doing and I know what I'm doing too.
Aku tak rugi. 

Be happy, no worries!
Hugs!

Love,

Myra Latif

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner