Thursday, April 25, 2013

Alhamdulillah

Salam...

As usual, blog aku memang bersarang...
Tengah cari masa nak update hari-hari tapi takde masa..
Dah masuk third year ni aku rasa 24 jam tak cukup. Kenapa bukan 48 jam sehari ke? Huhu!
Hari-hari balik class menghadap benda yang sama. Yeah, I know..
Student life tapi memang hectic.
Hiperbola nya, kira tak bernafas dah rasa. Lol!

Macam mana life now? Alhamdulillah... Hidup kini makin rasa tenang and bahagia. Haha!
Sangat kan! Ada insan yang menjaga diri ini. Haha! Hati tengah berbunga-bunga mungkin?
Mungkin atau memang ya? Hehehe.. Yelah kot... Btw, thanks to TZ yang menceriakan diri ini..
Kiranya hidup tak kesunyian lagilah sekarang.. Hik hik!
Okay. Dah, tak boleh cakap lebih-lebih. Cukup intro untuk insan bernama TZ... <3

Oh ya, setelah empat bulan menanti LAP untuk "accepted", finally settle juga.. Dapat first choice. Court dekat Petaling Jaya... Belum sempat nak hilang penat final exam, dah start LAP..
Apalah diorang ni.. Tak consider langsung! Nasib baiklah aku ni stay KL.. Okay. LAP dah settle, so tak perlu fikir dah..





Pre-reg pun dah settle gak... Dekat sejam lebih aku pre-reg baru lepas. Stress betul! Aku rasa kali ni yang paling teruk. Rasa nak campak lappy je even aku tahu system yang problem. System UIA ni if tak menyusahkan orang memang tak sah. Aku suka hati je pilih section and lecturer mana. Aku kan lone ranger.. Mana ikut sesiapa.. Siapa nak ikut aku, silakan.. Siapa yang tak nak, tak kisah pun...

Friendly reminder here!

Start 13 MAY 2013, mohon beri runag untuk aku bernafas untuk menghadap final exam...
Aku tak mahu diganggu oleh sesiapa.. Sesiapa yang nak notes ke apa ke, before that date ya..
Lepas tu, memang tidak akan dilayan.. Aku takde masa nak on je lappy 24 jam and buka e-mail untuk send notes. Aku tak nak jadi macam sem lepas, last minute semua dok cari and sangat mengganggu konsentrasi untuk study. Harap faham ya... Thanks. :)

Sekarang ni, aku kat library... Buat jelah apa-apa yang patut..
Update blog ni pun kira patut juga rasanya.. Haha!
Wassalam..


Love,
Myra Latif.

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner