Friday, March 15, 2013

Yang Patah Tumbuh, Yang Hilang Berganti

Salam...

Weekend ku di UIA again...
Memandangkan last week before mid-break, so minggu tests lah kan..
Tengah ting tong baca soalan assignment 4 PIL ni, so stop kejap. Hehe!
Jom kita update blog!

Hari ni nak cerita pasal handphone.. Haha!
Aku ni memang banyak sejarah dengan handphone.
Sejarah suka hilang handphone.
Tapi boleh dikatakan yang patah tumbuh, yang hilang bergantilah temanya..
Hehehe... Asyik hilang lepas tu beli. Lols!

Nak dijadikan cerita, handphone aku hilang masa form 3.
Last paper PMR, letak handphone dalam beg dekat Lab.
Lepas tu rasanya nak keluar, konon2 meraikan dah habis PMR lah, so bawalah handphone nak keluar terus.
Then tengok-tengok handphone hilang! OMG!!!
Tapikan aku tahu je siapa yang ambil handphone aku tu.
Siap ada bukti lagi. It just that aku tak nak panjang-panjang cerita.
Nanti pasal handphone, hilang kawan lak sebab yang ambil tu pun kira kategori kawan baik aku juga.
So aku halalkan jelah bukan sebab banyak duit tapi fikir friendship... Baik kan?


Nokia 2650


Then lepas tu, dapat lak handphone lain...
Aku panggil handphone body girl. 
Aku pun tak tahu kenapa. Dekat belakang tu siap ada gambar aku lagi..
Then masa first time pergi Sure Heboh (sekarang Jom Heboh) handphone aku hilang.
Lepas tu fobia dah nak pergi. Hehe!
Mana tak hilangnya.. Dok gantung bear dekat situ and letak dalam poket.
Senang jelah orang nak tarikkan...
Yang bestnya, handphone yang hilang tu hadiah birthday from Mak and Arwah Abah.
Ish ish.. Tak pandai jaga langsung! Hmm.. Takde rezeki kan.. :D


Nokia 3220


Then lepas tu, beli handphone lain pakai duit sendiri lah..
Takde orang support dah...
Bila pakai duit sendiri baru beringat sikit kot.. Hik hik!!

Latest....
12 March 2013...
Blackberry Curve 9320 aku hilang wooo...


Hari Selasa kan hari kalut aku...
BB pula dok pegang kan... Aku pun tak ingat mana aku letak..
Tapi itulah... Instinct aku hari tu, memang rasa tak sedap hati je.
Rupanya BB nak hilang...
Nasib baiklah classmates aku jumpa..
If orang lain, belum tentu dapat balik aku rasa.
It shows that, masih rezeki aku..
Terima kasih ya kawan-kawan!!!
Kalau hilang juga??? Hmm.. Takde jawapanlah... 
Dahlah macam2 dalam BB aku ni... 
If handphone dulu tu hilang bukan ada apa-apa sangat.
Contact numbers aku je dekat 500 lebih...
Woo.. tak boleh hilang!!!

Tapi aku nak Galaxy Note ni...
Kakak aku janji tahi ayam betul!
Konon nak belikan aku tapi??? Hampeh je!!!
Tunggulah jatuh dari langit ke... Hehehe!!!

Okay, jom sambung buat kerja!

Love, 

Myra Latif.

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner