Monday, May 12, 2014

The End of Story

Salam...
 
Okay, ayat standard aku sebelum memulakan penulisan aku adalah blog aku bersarang seperti biasa..
Last update pada 18 January 2014 dan hari ni 12 May 2014.
Bukan malas nak update tapi takde masa.. Dulu banyak masa terbuang tapi sekarang tak cukup masa.
24 jam sehari pun tak cukup...
Oh. Now aku dekat Lab Aikol. Bila lagi kan nak lepak lepak sini..
Sinilah tempat aku menghabiskan masa...
Aku tengah kebosanan nak menunggu advocacy aku pukul 4.30pm ni.
Memang bajet dah well prepared. Submissions pun tak print lagi.
Tak tahulah penyakit malas apa...
 
Kalau ikutkan banyak benda yang nak cakapkan sebenarnya ni tapi nantilah ea..
Sampai 4.30pm pun tak habis ni..
Nantikanlah post seterusnya maybe lepas final exam ke..
 
Wish me luck for my advocacy hearing today!
Aku malas nak fikir apa apa..
Just fikir nak settle je..
Last week for this semester..
Tapi bukan penghujung buat aku sebab I have one more semester i.e. short semester.
So just end for this sem jelah...
 
Friendly reminder,
 
Just mind your own business.
Tak perlu nak fake, tak perlu nak jadi plastic.
 
Sekian....
 
Love,
Myra Latif.

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner