Tuesday, June 2, 2009

Berakhir semuanya...

Alhamdulillah... selesai dah tugas aku dekat UIA PJ... selaku committee Ta'aruf week.. penat tak penat ar gak.. pengsan gak aku dalam dua hari.. tak bangun-bangun.. dah habis tenaga digunakan untuk dua hari sebelum tu.. apa2 pun, best ar gak.. dapat gak merasa duduk dekat UIA PJ.. kalau tak, takde sebab aku nak pergi sana.. yang tak bestnya committee dapat cuti sampai hari rabu tapi macam mana aku boleh tak tahu!! bengang!!! opening and closing aku tak pergi. sebab tu ar! huhu!! adalah sebab yang aku tak boleh pergi.. kalau tak aku akan menyusahkan orang2 yang berada di padang. huhu!!! memang banyak ar dugaan aku masa duduk sana.. dahlah susah nak cari makan. makanan banyak je.. masalahnya aku je yang tak boleh makan. best je tengok orang makan spagetthi, chicken chop.. yummy3x!!! then duduk dekat KC yang sembilan tingkat tu. aku duduk dekat tingkat 7.. pernah ar gak aku memanjat tangga sampai tingkat tujuh. nak tunggu lif yang satu tu?? berzaman ar jawabnya!! tugas sebagai PC ni agak mencabar sebenarnya tapi orang ingat kerja PC ni senang.. monitor and coordinate!! pada zahirnya, memang ar orang nampak macam tu tapi pada hakikatnya, hanya PC je yang tahu... walaupun banyak hal yang berlaku last minute, Alhamdulillah aku dapat managed. yang membuatkan aku terharu, walaupun aku tak sihat, ada gak orang yang nak tolong aku. dahlah baru kenal.. boleh tolong aku belikan makanan.. terharu gila!!! kalau tak, tak makanlah aku jawabnya. mati kering aku duduk dekat dalam bilik. anyway, thanks to RUZAINI.. glamor lak minah ni aku mention nama dia dekat sini. apa lagi ek?? dapatlah kenal adik2 baru.. yang letihnya nak menjawab salam.. sepanjang perjalanan, berapa belas kali jawab salam. baik sangat budak2 ni nak dibandingkan dengan kita orang dulu.. huhu!! kita orang dulu terlebih baik. senyum sudah!! hormat gak tu. biasalah.. misunderstanding tu mesti ada kalau dah handle event besar macam ni.. semua rasa diri bagus, nak bagi the best. tapi yang aku tahu aku dah jalankan tugas aku dengan baik. janji aku tak kacau tugas orang.. teammates aku pun semua ok.. boleh masyuk dengan semua orang. yang kelakarnya, budak Nilai sendiri aku tak kenal. biasa ar.. aku mana pandang orang sangat.. go straight, don't belok2!! haha!!! anyway, thanks pada semua yang beri kerjasama pada aku.. and yang aku ada buat salah, aku nak mohon maaf.. biasalah.. bila tengah penat, mana nak ingat perasaan orang lain. huhu!! harap dimaafkan...

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner