Thursday, June 4, 2009

Minggu yang membosankan..

Pejam celik, pejam celik, dah seminggu semester baru start.. tapi takde apa yang best pun.. bosan!! dahlah contact hours sembilan jam je.. tiga core course.. bukan ada class sangat pun minggu ni.. GPL1 lecturer tak masuk.. penat je aku siap pergi kelas hari ini semata-mata untuk sejam punya kelas. ILH dah memang takde.. banyak masa terbuang untuk tidur!! haha!! tapi takdelah aku tidur petang.. aku manfaatkan masa aku dengan menyiapkan assignment.. uhuk!!! takpe.. semua still baru lagi.. bila dah banyak kerja nanti, complain pula! biasalah manusia... itulah pasal.. siapa suruh ambil short sem.. kan dah bosan.. apa-apa pun, aku dah exempted BI.. huhu!! kelas sampai hari khamis je.. nak balik rumah, malas.. duduk dekat UIA pun bosan gak.. nak pergi mana ek?? aku pun tak tahu.. nak study, tak tahu apa yang patut study.. malas pula nak tunjuk rajin study awal-awal.. hehe!! ada satu kerja yang bermanfaat.. main edit-edit gambar.. hehe!! arrggghhhh!!! BOSAN!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner