Monday, June 15, 2009

Hari yang menyedihkan...

Hm... aku tak tahu apa yang aku buat tu salah sebenarnya.. tak salah nak luahkan perasaan tapi tempat yang aku nak luahkan tu salah menyebebkan ada orang yang terasa.. apa2 pun, semua dah settle.. aku harap aku akan happy macam dulu dengan dia.. takpelah.. sebagai manusia, kita kena mengalah.. kakak aku tunang nanti insyaAllah aku akan balik.. assignment dah makin banyak.. nak kena keluar untuk interview orang.. tu belum kerja GPL lagi.. kena buat research pasal case.. aku harap aku akan lebih tabah menghadapi hari2 yang akan mendatang.. semoga aku dapat ceria macam dulu.. aku minta maaf kepada sesiapa yang aku ada buat salah.. sebagai manusia, kita memang tak sempurna.. kadang2 kita tak sedar apa yang kita buat tu salah. hanya orang yang nampak je yang tahu apa yang kita lakukan tu salah sebenarnya.. tapi pasal burger tu memang patut pun aku kutuk dia! HAPPY ALWAYS.. new day with new spirit! aja2 fighting!! I love my family!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner