Wednesday, June 10, 2009

Hisbah meeting & the only class for today

Malam ni ada hisbah meeting.. fellow aku?? hm.. entahlah.. ok kot??? tapi berbezalah daripada fellow aku yang sebelum ni. fellow dulu tak berapa nak kisah sangat tapi fellow yang ni entahlah.. lagi pun baru first time jumpa.. banyak sangat yang dia inform masa meeting. aku pun tak tahu apa yang masuk dalam kepala otak aku ni. huhu!!! nasib baik aku boleh balik hari khamis walaupun outing sebenarnya hari Jumaat. dah kelas aku takde hari jumaat so apa ke jadahnya aku nak balik hari jumaat. mula2 madam tu cakap kena pergi dekat Arts department untuk dapat approval kalau nak balik hari khamis then dia cakap just tunjuk jadual je. aku pun tak faham! yang penting aku dapat balik hari khamis. sebenarnya aku pun malas nak balik khamis tapi yang best hari ni dapat kenakan tiqah. dormmates aku. haha!! kita orang appoint dia untuk jadi head of bureau.. aku tahu mesti dia panas punya!! musyrifah kita orang tetap musyrifah yang sama.. semester baru.. so mood baru! tapi aku tetap yang samalah.. kelas hari ni best. aku suka cara Bro Murshid ajar.. senang nak faham.. itu first impression akulah.. esok GPL1.. adui... tak tahu lagi macam mana cara mdm tu ajar. hope best ar.. dahlah GPL1 agak susah. tension2!! duit pun takde ni. scholar tak masuk lagi. duit habis ke photostat buku je.. kalau beli lagilah mahal.. esok aku balik!! so no post for tomorrow. dekat rumah takde internet. I'll be right back on Sunday. InsyaAllah.. with new hot stories from microwave! huhu!!

1 Feedbacks:

Hana Farhana said...

xrapat kew...
xpe rapat ngan cousin kesayangan ni ea...ahakz...hurm anyway gudluck ok

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner