Wednesday, June 10, 2009

Welcome my friend to UIA NILAI

Ada kawan aku seorang ni.. aku kenal dia dekat PJ.. dia kos AED.. sape2 budak UIA diorang tahulah tu kos apa. aku kenal dia sebab kita orang sama2 PC masa Ta'aruf week.. dia ni ok.. aku pernah mention pasal dia. budak yang pernah tolong aku beli makanan masa aku sakit.. terharu sangat2!!! dia pernah bagi tahu aku yang dia nak tukar kos Econs tapi tak sure lagi dapat atau tak. then ada kawan aku bagi tahu yang dia dah pindah UIA Nilai. dapat kos Econs.. alhamdulillah.. akhirnya dapat juga kos yang dia nak. aku tak tahu yang dia rupanya tua setahun daripada aku. aku pun panggil nama jelah. takdelah title "kak" dekat depan tu then bila aku tahu dia budak DQ, of courselah dia tua setahun daripada aku tapi takkan tiba2 nak panggil kak.. rasa janggallah pula. aku panggil nama jelah. dia pun tak kisah. lepas ni dapatlah jumpa dia tiap2 hari. insyaAllah..

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner