Monday, June 29, 2009

My happiest day!! Perhaps..






Bunga dari "dia"..:p

Akhirnya dia call aku juga… tahu takut… dia cakap dia saje nak test aku.. entahlah.. apa2 pun, kira aku menang ar.. hari ni aku dapat bunga.. haha!!! Terharunya aku.. mana penah dapat bunga and lagi pun aku bukan suka bunga pun.. bagi ar aku coklat ke… best sikit.. dia bukan tak tahu pun yang aku tak suka bunga. Dia cakap benda yang tak suka ar kena bagi. Heh!! Hari ni pukul 4 lebih baru aku sampai. Selalunya pukul 2.30pm aku dah sampai UIA.. train lambat.. dahlah macam sardine!! Masak aku!! Nasib baik dapat duduk juga.. itu pun kat station mana tah tadi. takpe ar.. semalam pergi kenduri rumah abang faizal.. ramai yang amat! kalau aku nanti, aku tak nak cari family yang ramai2.. kalau boleh cari yang sikit je.. Jahat juga aku ni ek… apa2 pun, aku memang agak angau hari ni.. hehe!! memang pun.. hm.. masa dekat KL Sentral, aku kenal dengan seorang budak ni.. muda setahun dari aku.. dia nak pergi Seremban.. entah. Cepat je friendly dengan dia.. sepanjang perjalanan kita orang borak.. macam2!! Nama dia Sarah.. Yana ajak pergi makan dengan family dia. Lagi pun geng2 kita orang tinggal kita orang dua je.. best juga dapat makan macam2 hari ni.. yummy3X!! esok kita orang pergi interview. Last minute call.. papa Yana tolong.. apa2 pun surat kena settlekan pagi esok ar.. nak tunggu diorang, tahun bila baru boleh pergi!! Kalau boleh siap assignment minggu ni, boleh balik.. mak suruh balik sebab uda pergi kursus.. my mood for today is bengang + happy sangat2!!

Sotong goreng tepung made in Nilai.. best ar juga!! Orang belanja.. hek2

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner