Friday, July 24, 2009

Seramnya...

Semalam aku pergi tengok movie cerita SKRIP 7707.. scary mary ar wa cakap sama lu.. rasa macam nak keluar je.. haha!! sampai tak boleh tidur aku malam tadi.. aku tengok dengan ena.. dia pun takut2 berani juga sebenarnya. tak ramai yang tengok pula tu.. after this, nak tengok FINAL DESTINATION pula.. itu pun kalau ada masa.. bulan 8 keluar.. cuti tinggal berapa hari je lagi.. ahad nak balik dah.. mulalah routine harian.. belajar seperti biasa. then today sibuk uruskan pasal hal bank.. ATM card aku yang bermasalah.. sign pun dah tukar.. bukan boleh buat dekat bank dekat dengan rumah aku.. kena pergi Shah Alam.. lepas tu Bangsar pula! letih dowh!! malam tadi hang out dengan ena, pika and wan.. dekat port biasa kita orang.. ambil movie daripada ena.. ambil je movie banyak2.. tengoknya tak!! huhu!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner