Wednesday, August 5, 2009

I'm not feeling well..

Salam... agak lama aku tak menziarahi blog aku ni.. dah seminggu aku tak sihat.. demam panas. batuk pula tak baik2.. tapi bukan H1N1 ek!! nasib baik juga bukan denggi.. cukup ar dulu dah masuk wad sebab suspek denggi.. hari ni baru aku pergi kelas balik.. agak lost somewhere.. tahu2 je topic consideration dah habis. paper tak dapat lagi. last monday aku demam panas. masa balik hari ahad ok je. tiba2 pula isnin demam. dah pergi klinik. ubat dah habis, tak baik juga then hari Rabu, balik pergi emergency PPUM. ambil darah semua ok. dahlah dekat sana ramai yang batuk. dapat cuti sampai Jumaat. nak balik hari ahad pun tak boleh sebab tak sihat lagi so pergi klinik lagi. dapat MC sampai semalam. bronchitis. batuk tak baik2 so doktor inject ar. apa2 pun, kenalah balik juga. sampai bila nak MC. dekat UIA ni pun, ramai yang tak sihat. mask dah kena pakai tapi tak cuti pun. cuti pun buat apa, sama je.. kerja banyak tak settle lagi. presentation, case briefing banyak yang postpone. ingat nak balik esok tapi classmates cakap ada replacement class ITIL hari jumaat. tengok ar dulu macam mana.. otak aku pun dah lembab ni. SLOW!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner