Thursday, October 29, 2009

First week in NILAI

Dah seminggu duduk dekat nilai.. dah bermula routine harian. Like I said, bila dekat rumah sibuk nak balik nilai, bila dekat nilai nak balik rumah pula. Baru first week dah stress. Macam2 hal.. timetable ok ar.. tapi hari khamis macam tak berbaloi. Kelas sejam je.. then kalau nak replace class of course ar on Friday. Semua dah busy hari2 lain. Tapi macam sengal je nak tunggu kelas hari jumaat tu. kalau aku tak balik tak kisah ar sangat tapi aku kisah juga sebenarnya. Next week ada appointment hari khamis. Dah kena balik.. kalaulah ada class hari jumaat, takkan macam orang bodoh aku nak balik nilai semula. Fuh!! Classmates dah tak sama macam sem2 lepas.. BLM pula kena tambah one hour lagi. Mdm pula takde nanti so nak kena replace classes and for sure it will be held on Friday. Arrrggghhhh!!! For BLM Mdm bagi group tapi macam tak best je.. kalau betul aku satu group dengan dia, tak nak ar aku. Dah ar budget bagus dia tu!! bilik aku pula nak buat tadarus and bacaan yasin every Thursday. Oklah tu.. tapi gilir2 kena baca doa.. dahlah ramai budak IRK dalam bilik. aku bukannya tahu sangat. Baca yasin tu ok ar lagi.. tapi memandangkan semuanya telah diatur, ok kan jelah.. malas nak bantah. dah persetujuan satu biilik. Walaupun tiga core subjects tapi memang susah.. dengan BLM nya.. orang tengok memang ar best. Contact hours sikit.. assesmentnya lagi.. dengan BLM punya kerja lagi.. GPL2 lagi.. law & soc Mdm tak masuk class lagi so tak tahu ar pula macam mana flownya. Kalau dah banyak kerja nanti, dengan group discussion ke, kena buat itu ini.. aku malas nak comment. Sekarang boleh ar.. tak start apa2 lagi. aku tak tahu nak cakap apa dah.. otak tengah serabut! So that’s why aku rasa macam nak balik minggu ni. tak rancang pun nak balik sebenarnya. Kalau kaki ni rasa nak melangkah balik ke rumah, aku baliklah.. so sekarang aku nak buat bodoh je. Kalau fikir memang sakit kepala. Apa yang kena buat, aku buat. Ada kelas hari jumaat pergi. Dapat group dengan sesiapa, terima je janji jangan nak cari pasal dengan aku. So aku nak minta maaf bagi sesiapa yang terasa and jangan ada yang salah faham dengan apa yang aku cakap dekat atas ni. I don’t mean it. Just “SERABUT”! TQ













0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner