Friday, January 1, 2010

Sakit mata....

Hm.. tiba2 pula aku sakit mata last wednesday.. berjangkit dengan ish ar.. biasalah.. orang antibody tak kuat, macam nilah.. then aku pergi klinik.. guess what??? aku pergi klinik UIA.. hahah!! saje je nak jumpa doc yang paling sengal di dunia tu!! biar dia tau aku bukan saje2 je.. sakit mata benda yang boleh nampak so takkanlah dia nak cakap aku tipu kot.. then dia tanya pasal perut aku hari tu, aku cakap ar aku ada radang usus then dia senyum je.. aku rasa dia malu kot dengan aku coz hari tu dia cakap aku sakit perut biasa je.. padan muka dia!! lepas tu, masa balik bilik, aku pakai ar ubat mata.. lepas dua kali aku pakai, baru aku perasan ubat mata yang diorang bagi dah expired! memang saje!! nak balas dendam dekat aku ar tu!! esok tu aku pergi balik.. dapat ar ubat mata baru and kakak dekat klinik tu tanya mata aku lagi teruk ke, bengkak ke.. tau takut!! balik semalam aku pakai sunglass je ar.. hahah!! cun ar konon!! lantak ar orang nak cakap apa.. mata aku yang sakit. bukan diorang.

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner