Friday, January 1, 2010

Teman sejati buat selamanya..

Hm.. langit tak selalunya cerah... itulah ungkapan pertama pembuka bicara... dalam persahabatan, pasti ada pasang surutnya.. itulah yang berlaku antara aku dan Miss A.. huhu!!! hm.. benda yang tak dirancang.. lagi pun aku ni sensitif.. merajuk2 dengan kawan pun, last sekali baik balik.. aku ambil pendekatan dengan cara menulis surat pada dia.. bukan nak buat dia rasa serba salah.. just meluahkan isi hati aku.. apa yang aku rasa.. aku rasa jahat juga sebab buat dia menangis bila baca surat aku tu.. aku pun dah penat menangis.. dia nangis teresak2 ar juga dekat aku.. begitulah kuatnya penangan aku. hahah!! tapi apa2 pun semuanya dah ok... "How do i live without you.." heee.... well, friends forever... tak masal jekan?? hihi!! pinjam tagline yer...

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner