Sunday, February 28, 2010

SATU JANJI

SATU JANJI?? novel yang amat aku minati.. Aku mencari seorang lelaki persis LUQMAN dalam novel SATU JANJI.. keep on searching for any persons who might be like I wanted. walaupun aku rasa is mustahil tapi tak mustahil juga yang aku akan jumpa.. and one more thing, aku rasa aku tak perlu jadi seperti ADELIA untuk mendapatkan lelaki seperti LUQMAN. LUQMAN akan datang pada aku sendiri tanpa perlu berubah menjadi orang lain. tak silap aku, ADELIA pun keras kepala juga orangnya.. macam aku.. sanggup cabar LUQMAN. hurm? so adakah aku perlu buat seperti ADELIA untuk mendapatkan LUQMAN aku?? jahat sangat ke aku ni yang membuatkan aku mustahil untuk mendapatkan LUQMAN yang aku nak.

Aku tak kisah! takde kena mengena dengan dia pun. aku tahulah apa yang aku patut buat! dia tak perlu nak nasihatkan aku untuk berubah.. aku and dia bukan macam yang dulu. aku tidak seperti yang dia kenal dulu. aku tak tahu kenapa sekarang dia macam annoyed+irritated je pada aku. bila dengan dia, aku akan rasa macam sakit hati+bengang. macam nak cari gaduh dengan dia. aku bukan MIRRA yang lembut, yang boleh tersenyum.. seperti yang dia kenal dulu.. bukanlah aku nak cakap aku kasar sekarang tapi dengan dia je aku jadi macam tu. sebab sikap dia sendiri. dahlah, malas aku nak fikir pasal dia. aku dah tak ingat pun pasal dia sebenarnya. semalam masa aku on9 MS, tiba2 dia muncul.. hurm.. seriously, aku tak nak fikir pasal masalah dah. pada aku, aku takde masalah dah. semua dah settle.. aku bahagia dengan hidup aku sekarang.. dengan family aku and orang2 yang baik dengan aku. I don't need anyone else. sorry and TQ!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner