Monday, March 29, 2010

Bilalah agaknya....


Bilalah agaknya???
Bila apa yer???
Bila saya boleh dapatkan kereta saya ni!!
Haha!!
For now, just build castle in the air jelah..

SATRIA GTI


Saya memang suka kereta ni dari dulu lagi..
Tak tahulah kenapa.. nampak sporty..
Orang cakap kereta ni, orang kedekut namanya..
Kedekut nak bawa parents. Haha!!
Sebab apa?? dua pintu jer!
Tapi kalau saya dah kerja nanti, ada ke tak ye
kereta ni lagi?
Ada dekat used car jelah jawabnya..
Hurm.. kalau ada orang nak belikan ke.. hehe!
Mimpi jelah..
Kereta Satria pernahlah naik tapi bukan GTI lah..
Dulu... masa saat indah menjelma..
Hahah!! dah, forget it!!

HONDA CIVIC 2.0 S


Ni lagi satu kereta yang saya minat..
Kalau jumpa dekat jalan raya je, saya akan cakap..
Ini kereta saya! hehe!!
Tapi warna ni susah nak nampak..
Kalau nak kereta ni??
Haaaaa.... tak tahulah bila... berzamanlah wa cakap lu!!
Harga dia??? pengsan kot dengar..
around RM 145,000.00!
Boleh beli sebiji rumah tu..
Tapi takpelah.. for now saya hanya simpan gambar je..
Tak mustahil one day saya dapat miliki kereta ni..
Who knows right??

Tapilahkan.....

Sibuk cakap pasal kereta..
Sampai sekarang saya takde lesen lagi pun..
Hahahahah!!
Nantilah... ambil lesen pun duit juga...
Saya nak pakej kereta+lesen...
Haaaa.... baru best! kui3x!!

p/s: Kepada sesiapa yang berminat untuk belikan kereta2 di atas untuk saya, jangan segan silu untuk bagi tahu ye... hahahaha!!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner