Sunday, March 28, 2010

Teringin... nak makan!!


Hari ini topic kita adalah pasal makanan...


Banana split!!

Fuh!!! sedap tak terkata...
Saya memang suka makan banana split..
Sedap sangat!! Harga RM8.90!
Mula2 saya makan masa dekat Times Square..
Banyak cara banana split ni dibuat sebenarnya..
Kalau dekat TS tu ala2 Mc Flurry McD gitu..
Lepas tu saya buat sendiri jelah..
Takkanlah everytime nak makan,
saya nak pergi TS. jadi koje!!
So saya buatlah resepi sendiri...
beli ais krim vanilla and pisang..
Lepas tu, godek3x.. and makan! jadilah..
Tapi yang gambar tu Secret Recipe punya..
Meeemang sedap! nama pun SR kan..
Makan sorang je tu.. habis!! ish2..
Teruk sungguh!
Then tiba2 rasa nak makan lagi sekarang..
Bilalah ye??? hurm..
Time ni makan masa celebrate my birthday..
Tapi belanja diri sendirilah. kui3x!
Celebrate sendiri..
Dengan kawan2 dah..



Chocolate banana

Then nak makan chocolate banana..
My favourite too!!! Harga??
Erm.. sepotong RM6.50 rasanya..
Sedap2!!! ada orang nak belanja??
Ada jer.. tapi bukan SR..
Dia nak belanja Pizza Hut! tunggu!!!



Nasi goreng kedai pak cik

Hurm... bilalah ye dapat makan..
Jawapannya.. bilalah ye nak pergi Nilai??
Haaa... tu baru betul!!
Masa ambil transkrip nanti, bolehlah makan!
Telur mata yang cair tu...
Macam biasalah ye..
Tak nak sayur, tak nak pedas.. kui3x!!
Wah.. sedap!!!
Harga dia.. nasi goreng RM3 + telur mata RM0.50
Hurm.. dekat Gombak nanti boleh tak kalau I
nak fussy bab2 makan ni ye??
Harap2 bolehlah.. ngeeeee~
Pak cik!! wait for me!!! kah3x!!



Ayam 'ter'golek & french fries!

Hurm.. ini dekat Tea Box pula..
Tempatnya di mana??
Nilai lah.. kat mana lagi..
Baaanyak sedap! lagi2 makan dengan limau nipis.
Pergh!!!
Dekat KL ada tak ye macam ni?
Dekat mana saya boleh dapatkan ye??
Anybody??
Harga dia RM3.90 je... hehe!!
Kalau nak makan, pergilah Nilai.
Dekat dengan UIA.
Sila2x!!!


PERSOALANNYA.......

Bilakah saya dapat makan semua ini??

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner