Sunday, March 7, 2010

Hari melawat KL

Kah3x!! penat seyh berjalan hari ni.. hurm.. finally! aku dah buat apa yang aku patut buat.. aku pergi juga akhirnya.. hehe!! pergi Sogo.. jalan2.. window shopping... lalalalalaaaa... nak cari jeans tapi susah ar nak cari taste aku.. huhu!! jalan2 pergi KL takde buat apa2 pun.. yang ada.. LtdL.. last stage dekat KL tapi tak tunggu pun. heeee!! then pergi Mid Valley plak. my mom shopping baju dekat Kamdar.. memang berbaloi!! fuh!! yang tak bestnya, kaki sakit... penat berjalan.. hahah!! then pergi supermarket jusco. cari apa je.. bahan makanan.. beli untuk aku, terpaksa beli untuk anak2 buah kesayangan sekali. ish.. tapi yang pastinya hari ni hari yang amat meletihkan.. then aku buat something untuk kawan2 aku. tunggu dan lihat jelah ye.. rahsia!! haaa.. sesuatu yang tak disangka. masa dalam bus, nak pergi Sogo, jumpa kawan lama aku.. next week dah nak fly.. memang plan nak jumpa dia pun tapi tak tahu ar sempat tak.. alih2 rezeki dapat jumpa hari ni.. still pendek macam dulu!! kah3x!!

Mencapub dekat Sogo




Ni pula dekat Mid Valley




Gambar ni diambil kat dalam fitting room, Kamdar.
Bukan try baju pun. haha!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner