Monday, March 8, 2010

Movie maker..

Hari ni dari pagi sampailah ke malam, sibuk buat movie maker.. buat dua movie je tapi makan masa satu hari.. nak upload satu video dekat dua jam.. then DC je. connect kejap then tak sampai seminit dah DC balik. tiga kali aku call celcom. letih aku!! memang sengal tul broadband ni!! aku dah call celcom. diorang hantar report. macam bodoh je!! mana tak lambatnya keje aku! then pizie ajar aku suruh buka sim balik. huhu!! baru menjadi!! tapi punyalah lama aku nak upload! fuh!! letih yang amat menunggu!!

Mr. Anthera tu pula nak merajuk dengan aku! mengada je!! hari ni baru aku msg dia.. kerja dia asyik tak belajar je bila pergi kelas. ish.. malas sungguh lecturer dia. hahah!! sama juga macam student dia tu. kih3x!! nak buat video call, tapi dahlah video call YM sengal. lepas tu nak merajuk2 dengan aku. then ada ke patut dia cakap broadband sengal macam tuan dia juga! cis!! you ar yang sengal!! I lak..

Hm.. then somebody said result dah boleh check hari ni tapi sepatutnya 11.3.10.. aku dah try banyak kali, tapi tak boleh pun.. aku tak tahu langsung pun result keluar tarikh tu.. macam manalah aku boleh tersesat result keluar 24.3.10.. hurm?? memang sengal.. hahah!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner