Saturday, March 6, 2010

Miss HIM...

Hello... Salam all... hari ni sama seperti hari2 sebelumnya.. nothing special for today.. it just that dah berapa hari tak msg dia.. sebab aku sakit kepala.. hurm.. still tak dapat jawapan.. hari2 pula aku sakit kepala.. so rasa macam malas pula nak msg dia sebab takde mood.. bukan miss dia pun tapi miss sebab tak msg dengan dia.. hurm?? tak sama ek?? heh.. apa2 jelah yang aku mengarut ni..

Ni pula pasal budak sorang ni.. aku tunggu dia online tapi tak online2!! ish.. tak pasal2 nama dia dah glamor dekat YM aku. haha!! saje je nak chat dengan dia.. bukan BF aku pun.. kak naz dah salah faham ar tu.. heh! totally wrong! dahlah dengan broadband yang macam tah hape2 ni!!

Then my gangs ask me to join them.. pergi Sg. Gabai.. betul ke aku eja tu? heh.. apa2 jelah.. aku potong jari punyalah mak aku takkan bagi pergi punya.. tak payah tanya pun takpe.. lagi pun now, aku macam malas sikit nak keluar. panas! penat je berjalan.. anyway, kepada sesiapa yang baca post aku ni, kalau jadi pergi, korang enjoy jelah ek?? nak copy ayat seseorang.. ehem2.. "aku ada ke, xde ke sama jekan.. bukan penting pun".. hahah!! teka.. ayat siapakah itu?? hurm?? hehe!! jangan marah eh babe.. gurau je!

Hm.. ingat tak post aku sebelum ni?? something that I'm gonna do on Saturday?? unfortunately, tak dapat buat.. sebab malas!! itu je jawapan dia.. rasanya tidur lagi best!! dahlah hujan pagi2... mmmm... sedapnya tidur...

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner