Saturday, November 27, 2010

Sotong + Chicken

Sejak dah masuk Gombak ni, malas pula tangan ni nak buat macam2..
Dulu bukan main rajin lagi..
The reason is penat...
Tapi cuti ni aku buatlah juga.
Dah rajin nak makan..
Huhu...


Ni dia...
Sotong goreng tepung..
Aku buat cincai2 je..
Tapi mak aku cakap sedap..
Roti telur aku buat pun sedap..
Mak aku cakap lah ea.. Bukan aku. :D





Mixed chicken..
Gila favourite aku ni!!
Dapat ilham dari Cafe Asma'..
Aku tak tahulah apa yang dia letak sebenarnya.
So dengan menggunakan kepakaran aku yang suka modify2 ni,
Then jadilah seperti ini...
Rajin juga aku buat dekat rumah..
Resepi?? takdelah..
Main campak2 je.. Hehe!!


Versi takde mayonis. 
Sebab aku tak suka mayonis. :D



Ni pula versi ada mayonis punya.

ENJOY THE FOOD!!

2 Feedbacks:

bintuawang said...

sebab tangan scha myra ni mls nak masak sejak masuk gombak ni sebabnya xada orang nak tolong makan kak...kan..kan

Scha Myra said...

hahhahaa.... tau.. perut korg tu lapo je. hee...

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner