Saturday, February 5, 2011

Don't Say That...

Salam all……


Hurm…
Jangan cakap begitu..
Saya budak baik laaa…. J
Perlu ke aku nak bagi tahu semua orang cerita yang sebenarnya supaya orang tak cakap yang buruk2 pasal aku?
Boleh ke aku tutup mulut semua orang?
Boleh ke aku ‘pukau’ minda and fikiran orang lain supaya diorang memikirkan bahawa aku ini insan teraniaya??
Wah… Ayat aku tak boleh bla kot.. Hehehe..
Itulah yang susah aku nak bagi orang faham..
Rasa macam nak buat PC je…
Ala2 macam artis nak kahwin, buat PC. Okay gak tuh..
Aku bukanlah nak orang pandang aku baik..
Takdelah nak cakap aku ni baik sangat sebenarnya tapi bukanlah seperti yang orang sangka.
Hanya orang yang tahu je, tahu apa yang aku maksudkan and the true story.
Balik2, orang dengar pasal aku cerita sama..
Pi mai tang tu juga..

Hari ni membosankan…
Rasa macam nak main boling.. Karaoke ke..
Tapi weekend semuanya mahal.
Then kalau keluar sorang, memang takde makna nya lah.

Hati berdebar2 sebenarnya..
Hati tak sedap memikirkan macam2..
Case review tak buat lagi..
Tort and MLS tak baca lagi..
Tort hari Selasa and MLS hari Rabu.
Macam mana ni…
Takut sebenarnya tapi bila dah duduk rumah, memang malaslah nak study..
Apatah lagi dengan keadaan aku sekarang ni.
Dah balik UIA esok, memang kena lupakan semua benda yang serabutkan kepala aku sekarang.
Kalau tak sampai bila2 pun, kerja aku memang tak boleh nak buat.
Then roommates aku mesti marah aku nanti kalau tengok aku moody..
Pretend to be happy boleh tak? Heeee… :D

Btw, sorrylah ea….
Lately, entries aku memang macam orang meroyan sikit. Hahahah!!
Thanks lah ea pada sesiapa yang sudi baca luahan hati aku..
Much appreciated.

So girl, time to move on!
Esok nak balik UIA dah.
Damn lazy actually!

XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner