Tuesday, February 15, 2011

Move On! Ingat!

Salam...


One come after another...
Ini semua takdir Allah..
Aku kena terima...
Allah takkan uji, kalau Allah tahu aku tak mampu..


Aku ni sebenarnya pandai bercakap je..
Tapi nak apply tak pandai...
Aku kena buka buku baru...
Lupakan apa yang dah jadi...


Dia... Memang patut aku lupakan walaupun susah..
Berkawan?? Entahlah... Itu lagi memeritkan...
Then kaki aku ni pula...
Please lah... Cepat baik.. Nak buat apa, semua tak kena ni..
Then awak... Saya tak akan menangis lagi...
Saya akan sentiasa doakan awak...


InsyaAllah...
Aku harap ini bukan omong kosong daripada aku..
Aku akan try untuk buat...
Tapi take time laaaa...
Bukan senang nak lupakan..


Thanks pada kawan2 yang sudi tegur dan bagi nasihat dekat aku..
Seriously, aku tak terasa pun..
Aku lagi suka orang cakap depan2...
Manusia.. Dia takkan nampak kelemahan pada diri dia melainkan orang lain yang cakap..


I'll try to cheer up myself..
Focus pada study..
Macam "awak" cakap...
Awak belajar rajin2... Tolong family awak..
Yeah.. Saya ingat...


InsyaAllah...
Missions for this week, nak settlekan semua kerja yang tertangguh..
Presentation ILS, written assignment contract, written assignment LM, case review contract..
And tomorrow discussion LM for next Monday.


XOXO

1 Feedbacks:

Anonymous said...

tk habis2 lg ke?

bila nk ada watak baru ney???

harharhar

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner