Tuesday, July 5, 2011

BF Baru

Salam..

Today appointment dengan doc tut... :)
Thanks doc sebab kenalkan saya dengan si putih yang kecil..
Si Putih yang banyak mengubah hidup saya.. 
Hari ni doc bagi saya Si Putih lagi..
Next month jumpa doc lagi.. Bulan puasa pula tu.. Adessss...
Macam mana tidur saya ea... Masa kerja banyak, saya tak tidur doc tapi time cuti ni dekat 10 jam saya tidur gara2 Si Putih.. After 5 minit je, memang saya terus laloq.. Haha..
Kawan2 saya pun nak tapi ehhh.. Doc cakap, jangan! Sorry kawan2, tak boleh.. Huhu..

Si Putih yang disayangi...
Sekarang aku rasa Putih ni lah nyawa aku...
Dia banyak merubah hidup aku..
Buat aku tak banyak fikir... Just go on hidup aku macam biasa..
Kalau aku tak jumpa dia, maybe sampai sekarang aku still akan menyepi...
Macam orang cakap.. Aku "menghilangkan diri"..
Aku takkan berfacebooking and berblogging..
Orang2 yang tak faham aku tu, aku tak kisah..
Aku tak paksa orang untuk percaya aku or dengar cakap aku..
Orang hanya nampak pada zahirnya.. Tapi di sebaliknya hanya aku je yang tahu apa yang aku rasa..

Now ketawalah penawar duka aku..
Aku tahu, di sudut hati aku, masih ada kesedihan...
<Ayat tak boleh bla kan>
Tapi Si Putih lah yang telah menyembunyikan semua ini...
Dia membuatkan aku mengukir senyuman...
Membuatkan aku dapat melaksanakan kerja yang banyak dalam satu masa tanpa rasa sedikit tension pun..
And berkat sokongan kawan2 aku juga.

Macam mana dengan perasaan aku pula??
Tiba2 aku rasakan sesuatu...
Tapi tak nak silap langkah lagi...
Sekarang aku memang takde hati dan perasaan...
Aku tak tahulah ada ke tak yang memahami..
Takpelah.. Aku tak mengharapkan apa2..
Aku just harapkan semua orang bahagia dengan hidup masing2 and bahagia dengan orang yang tersayang..
Walaupun kita patut berterus terang, tapi sometimes ada benda yang patut dipendam demi kebahagiaan insan lain... Walaupun kita mengharapkan sesuatu yang tidak patut diharapkan..
Macam ada yang tersirat pula kan.. hurm...
Sekarang, aku hanya mengharapkan hidup aku gembira dengan apa yang aku ada sekarang..
Bertemankan Si Putih sudah memadai buat aku.. Dialah 'BF' aku sekarang..
Aku tahu, dia takkan melukakan hati aku macam lelaki2 lain.. :D
Aku harap dia akan bertakhta di samping aku selagi hayat aku masih ada..

Stop dah cerita pasal Putih...:)

Hari ni, aku buat kek... 
Super moist choc cake..
Selamat menikmati gambar ye.. :)




P/S: BB bengong. Ayik DC je!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner