Wednesday, July 6, 2011

Ekslusif!

Salam...

Tak habis lagi cerita pasal mooting ni..
Huhu... Tiba2 semalam teringat nak upload gambar dekat FB.. :D
Kesinambungan cerita lepas habis second mooting..
Apakah yang terjadi?? Huhu...

Ekslusif wajah seorang insan yang frust after tak boleh jawab soalan judges!
Haha... Kelakar pula... After habis session aku, memang tak duduk lah dalam MC tu..
Tak mahu aku!! Sakitnya hatiiiiiiii.... Tak sanggup!
Baru je nak start, dah kena ambush dengan soalan! Tak boleh jawab pula tu!
Memang effect la untuk seterusnya..
Counsel, do you have another issue? Proceed. damn!
Nasib baik ada third issue. Kalau tak, memang laa..
First mooting aku performed tapi second, hampeh!
Kerja aku dekat depan, conteng kertas. Memang lepas geram laa..
Tak pandang muka sesiapa. Lagi2 judges!
Memang tahan jelah tunggu sampai habis.
Sorry, no gambar, no camera! :D

Ke manakah tempat yang di tuju??
Ke toilet level 3.. Haha.. Nasib baik takde orang...
Cermin diri, hiasi peribadi di situ. Damn!!
Then datanglah partner saya yang setia iaitu Alia Abdullah memberi semangat. Haha..
Bila ingat2 balik, macam lawak lak.. Then, dengan muka selambanya, masuk balik MC..
Selepas dipujuk oleh Alia..
Macam takde apa2 jadi.. Tapi memang frust laa..

Apa yang ekslusifnya di sini?? Hahaa....
Wajah seorang insan yang teeettttt.. Hehe...
Mata yang berkaca..
Takpe.. Comey... Ngeeeeeee.....






Btw, aku ingat lagi apa judges cakap pasal aku..
You should smile. Haha... Muka ketat kah?? :D
Nope.. I'm serious.. Awal2 dah kena ambush, nak aku senyum bagai.. Memang tak la..
Whatever it is, credit untuk aku.. Conclusion or prayer aku memang lain daripada semua orang. Huhu..
Good myra!! I loike!

To YANA, aku tunggu entry terbaik hari ni eak.. Haha..

2 Feedbacks:

ina said...

let bygone be bygone dear :P

Myra Latif said...

ina: huhu.... blh tak jwb, judges, i dun want to be a lawyer. :)

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner