Friday, August 26, 2011

Hari Mencurat!

Salam...

Hey guys...
Lately, I'm not in the mood nak online..
Kenapa entah... So bila online FB, bersepah2 notifications..
Jenuh juga nak buka satu2...
Rasa nak marah orang je sejak akhir2 ni....
Then dengan tak sihatnya...

Aku tak fahamlah dengan mangkuk ayun mana entah yang tak habis2 nak kacau aku!
Rasa nak sumpah dia jadi babi je!!
Mana taknya, suka hati mak bapa atuk nenek dia je hantar msg cakap babi kat aku!!
Kaulah babi, bengong!!!
Mana aku tak emo sejak akhir2 ni...
Ada je orang yang buat aku marah..
Aku tak layan pun, dia call.. Hantar msg semua..
Mana aku tak bengang.. Dahlah number DiGi aku pakai line.
Tak ke menyusahkan aku.. Memang aku nak tukar number.
Rasa nak buat police report je!
Sebelum ni, ramailah juga yang kacau2 aku tapi takdelah keterlaluan macam babi jadian tu!

Marah aku dengan mangkuk sekor tu pun tak habis lagi..
Tak sedar diri!! Tak aman hidup kau masa kau mati nanti.
Buat2 lupa hak aku!! Aku tak nak lah mention dekat sini apa yang kau patut bagi dekat aku..
But what I can say here is, mengikut apa yang aku tahu, kalau orang tu tak halal kan, kalau kau mati nanti, memang hidup kau tak aman.. 
Walau macam mana pun kau bersenang lenang dekat dunia ni..
No wonder lah apa je yang kau buat tak berjaya..
Banyak yang keluar daripada masuk..
Itu jawapan yang aku patut bagi dekat kau masa kau tanya aku dulu.

Dahlah.. better stop here daripada macam2 words yang keluar nanti..
Aku mana pernah nak mencurat2 ni!!
Amik kauuuu!!
Aku dah elok2, nak bagi jiwa aku serabut!! Damnnn!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner