Sunday, September 4, 2011

Langkawi Mariii!!!!

Salam....

Dah dekat seminggu kan kita raya...
Tapi aku tak rasa apa2 pun raya tahun ni..
Kenapa entah... Takde feel langsung...
Raya pun pergi jalan2 dekat shopping mall...
Bukannya jalan raya.. Bosannnn!!!
Semalam baru pergi beraya rumah sedara...

Tadi dapat dah Ritter Sport.. Hahaha!!
Thanks Kak Lily!!
Langkawi mariiiii!!!
Sampai empat pula tu!! hoho!!




Next week mahu kembali ke UIA sudah..
Tersangatlah malas okay!!
Fikir nak kemas barang lagi.. OMG!!
Malas gila!! Bilik confirmlah berhabuk..
Dengan barang2 dalam locker lagi...
Memang takde tempat dah barang2 dalam locker aku tu nak bernafas. Haha!!
Apatah lagi baju2 aku tuuu...

Lately, jarang pula berinteraksi dengan kawan2 aku kat FB mahu pun tweet2..
Pun malas juga.. Haha!! Virus apa entah yang menyerang aku, aku pun tak tahu..
Sorry lah eak kawan2... Aku tetap ingat korang.. :)
Balik UIA nanti, kita jumpa eak..
And rutin harian pun bermulalah seperti biasa...
Dah masuk second year... hoho!!

Oh yaaa... Finally dapat ketemu sama kawan sekolah lama aku..
Rumah pun takdelah jauh.. Setengah batu je!!
Yelaaa... Dia belajar dekat Egypt...
Nun jauh di sanaaaa..... Kalau aku contact rumah dia pun, bukan dia ada...
Then tup2 aku jumpa dia dekat twitter..
Dah lama aku cari dia dekat FB tapi tak jumpa..
18.9 ni dia balik.. InsyaAllah, nanti kita jumpa eak..

Hurrmmm... Banyak pula benda nak fikir sekarang ni..
Btw, sekarang takde orang yang akan kacau number Digi aku..
Blahhhhhh!! Aku dah tukar number and private number. Puas hati aku!!
Lepas ni, nak terminate celcom bb lak.. Nak tukar Maxis.. Celcom macam hampeh!!

Okay guys,
Night all!!
XOXO


0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner