Friday, September 16, 2011

Psycho!!

Mood: Penat 

Salam guys....
Alhamdulillah.. First week dah berlalu..
Lepas tu, second week... Then seterusnya.. Memang kejap je rasa..
First week kat UIA memang damnnn!!
Penaatttt!! Pergi itulah, inilah.. Banyak benda kena uruskan..

Minggu ni dah start belajar tapi ada yang belum..
Semalam Family Law 1 takde lecturer..
Tak bagus2!! Nanti mesti kena ganti..
Lecturer punya hal, student yang susah.
Criminal punya tutorial tak keluar2 lagi.
Penat dah aku pergi bilik lecturer..
Dahlah bilik dia hujung dunia!

Yuran UIA dah naik tapi tengok dekat financial statement, sama je macam dulu..
Haih.. dorang ni memang menyusahkan orang..
Tolak jelah yuran terus.. Ni tak.. Mahallah kena bayar sendiri pula!
Lepas bayar, kena hantar slip pula dekat Finance.
Macam2 aku settlekan minggu ni..
Register electrical items tapi sticker ambil hari Isnin nanti..
Minggu ni duit keluar memang macam air lah wa cakap luuu...
Yuran mahallah je dah RM420..
Dengan beli bukunya lagi.. Tak payah cakap lah.. beratus2 dah keluar..
Photostat pula, itulah inilah...
Takpe2... Untuk keperluan. Haha!!

Semalam ada kuliyyah assembly dekat CAC..
Tak terniat pun tak nak pergi. Haha!!
Tapi tiba2 aku terfikir, malas lah nak pergi.. Dahlah habis 4.30pm..
Baik aku pergi KL, beli buku Consti.. Lagi bagus!!
Then balik rumah.. Banyak kerja pula tu..
Notes ICL, kerja Criminal and Consti..
Bacaa.... Bacaaa... Bacaaaa....
Itulah life sebagai budak laws..
Tak boleh nak skip daripada tak baca..

Btw, this week aku tak habis2 cakap pasal shit guy tu kan..
You guys wondering who's that guy right..
Takdelah famous sangat dia tu. Haha!!
Memang psycho!! And bertambah2 psycho aku!
Haha!! Kesian kau kan, kau tak tahu aku cakap pasal kau.
So far, only one class yang dia sama dengan aku. Family Law 1, tak pasti.
Hope tak sama.. Ada 4 section kan.. So aku harap dia section 2, 3 or 4..
Tapi pergi mana2, ada je muka dia!!! Eeeeeeeeeee!! Benganggg!!
Tak sukaaaa!! Elergic tengok dia!

Hari ni keluar pergi IOI kejap..
Duit keluar lagi... Bayar bil...
Then pergi beli kasut..
Syok ar.. Tengah sale!! Hoho!! 6 pasang jer... 
Tak banyak punnnnn.. Murah.. :D

Hopefully, next week gonna be better than this week..
Minggu ni dengan sakit kepalanya...
Rasa malas nak buat apa2...
Bilalah nak ada semangat ni... haih..
Come on girl.. Second year now..

To GBS, see you all tomorrow!!
InsyaAllah..

XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner