Thursday, March 14, 2013

Bajet Retis uols!

Salam...

Di manakah aku ketika ini???
Ahaaa... Berada di library!
Orang dekat library study tapi aku berblogging lak.
Niat di hati nak study Trust tapi malaslah. :D
Class pukul 11am hari ni tapi as usual lah keluar awal. Lol!

Hari ni nak cakap pasal baju..
Firstly, kenapa ea dia asyik pakai baju sama colour dengan aku je?
Punyalah banyak colour.. Warna yang sama juga dia nak pakai sama dengan aku.
Haha!! Aku takpe. Dah iron baju dua minggu terus. :p
Semalam baru aku rotate baju daripada first week. Hehe!
Even aku rotate pun, orang still tak pernah nampak baju yang aku pakai tu. :D

Baju aku adalah dalam 20 lebih. Haha!
Banyak ke sikit tu ya?
Tak suka pakai baju sama. *bajet retis uols*
So baju hari ni pernah nampak ke tak aku pakai agak-agaknya? :D
Bosanlah cerita pasal baju. Next!

Hurm.. Next week ada tests..
Biasalah, last week before mid break time tu lah lecturers berebut-rebut nak buat tests. Haha!
So far aku under control lagi. Belum stress sebab semua notes completed.
Tinggal nak study je...
Siap ada masa melukis lagi tu.
Melukis sebab kebosanan. Nanti gila lak kan..
Asyik study je.. Study je 24 jam tapi tak DL juga.
Hahaha! Macam mana tu ya? :p
Aku tak harap DL pun.
Aku tahu kemampuan aku.
Tak perlulah nak ikut ukuran baju orang lain.. Ye dak?

Okaylah, I guess I should stop here.
Jom ke class!!

Love,

Myra Latif

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner