Thursday, September 19, 2013

Bagaikan Mimpi ^_^

Salam....

Jam menunjukkan pukul 1.10am ketika entry ini ditulis....
Kenapa aku tak tidur lagi?
Sehari suntuk aku menghabiskan masa menyiapkan LAP report aku yang dah begitu lama tertangguh...
Sebab apa tertangguh? - Lap top problem, aku tak sihat and yang paling penting, malas nak buat. Hahaha! 
Fikir nak translate tu yang jadi malas. Dah attached dekat court so in Malay lah jawabnya.
Terpaksalah menggunakan khidmat google translator yang tak berapa nak diterima pakai tu.
Takpe, campur dengan english aku sikit-sikit, agaknya okaylah tu.

Finally, aku terasa macam mimpi!
Apa yang mimpinya? - LAP report aku dah siap hoi!!!
Ini second round aku buat, terus siap tapi makan masa sehari juga lah.
Hari tu, first round buat dekat PC masa dekat office Angah.
Esok menghambakan diri dekat library, final touch up!
Compilekan sekali plus appendices.

Assignment Jurisprudence aku pun tak buat-buat lagi ni..
Esok the only class, tutorial Jurisprudence.
Sir oh Sir! Kenapalah tak start on third week...
Kalau tak, tak payah saya nak jejakkan kaki ke AIKOL pukul 2pm semata-mata untuk satu class tu je.
Buat dekat library jelah esok jawabnya. 

Okaylah, nak bagi tahu tu je.
Aku macam tak percaya LAP report aku dah siap. Hehe!!!
Oyasumi nasai!

Love,

Myra Latif

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner