Thursday, September 26, 2013

Sejarah Tak Mungkin Berulang

Salam...

Myra Latif kembali menulis!
Yeay! Lap top aku dah okay. 
Terima kasih kepada yang berkenaan kerana telah menyelamatkan lap top aku.
Nak saya mention nama ke? Hahaha!
Awak memang Savior saya lah! Thanks again!

Today, I received one news. Tak tahu nak rasa terharu ke apa ke.
Tapi aku tak tahu in detail lagi. Tak korek lagi.
Baru tahu surface je. Menangis sedih or terharu tu pun aku tak tahu.
Kepada anda yang membaca entry saya ini, jika anda rasakan anda adalah orang yang saya maksudkan,
hanya satu je yang ingin saya perkatakan.
"Sejarah tak mungkin akan berulang lagi".
Itu sudah cukup untuk menjawab segalanya.

Kadang-kadang kita kena berani untuk berhadapan dengan sesuatu yang pernah dilalui dulu..
Kadang-kadang juga kita rasa takut untuk berada di tempat yang sama kembali.
Takut tragedi yang sama berulang lagi walaupun mungkin tempat tu dah berubah, tak sama macam dulu lagi...
Dalam hidup ni, kita kena berani meneroka tempat or jalan baru yang kita tak pernah lalu...
Bukannya bosan lalu jalan sama... Tapi sesetengah orang akan rasa fobia lalu jalan yang sama.
Nak nak lagi kalau dia pernah accident dekat situ kan.
If you know what I mean.

Aku rasa ini sudah cukup untuk menggambarkan apa yang aku rasa.
Btw, terima kasih untuk semuanya.
Kita ikut flow hidup kita sendiri.
Allah dah aturkan yang terbaik untuk umatNya. 

Love,

Myra Latif.

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner