Wednesday, October 8, 2014

Awesome!

Salam...

Good morning.. Hari ni kita update blog dekat office pula..
Hari-hari datang awal, so kita buat kerja berfaedah sekali sekala. Ahaha!
Alhamdulillah, nak dekat sebulan dah aku bekerja di firma Chung, Huang & Khalid.
So far aku tak stress lagi bila bekerja. Semuanya awesome! Itu paling penting...
Bila tak stress bekerja, stress benda lain pula kan.. Heh..
26 November 2014 ni Short Call. So lepas tu bolehlah konon-kononnya dah boleh pergi court. Hehe..
Aku just fikir nak habiskan sembilan bulan ni je..
Masa berlalu kejap je sebenarnya. Sedar tak sedar, dah habis pun nanti..

Pagi-pagi ni aku kekeringan idea nak menulis apa..
Yang pastinya, aku tengah mengantuk.
Mana tak nya.. Pukul 1am bantai pergi buat LA coffee..
2am still tak boleh tidur tapi terpaksa tidur juga.
Coffee memang sebati dengan diri aku. Coffee addict!
Sesuai juga hantaran nanti minta nescafe Mocha and apa-apa yang berasaskan kopi lah. Hehe!! Supply seumur hidup. ^.^

Selamat bekerja semua!

P/s: Bila nak pukul 5pm ni. Hahaha!

Love, 
Myra Latif

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner